diumenge, 24 de setembre del 2017

Nosaltres escollim ser feliços...

Portem ja 44 motius per a ser feliç AVUI
Als 10 primers motius de finals del curs passat s'hi afegeixen ara els primers del curs 2017-18. Cada dia, cada acció que ens fa sentir sentir feliços pot acabar publicada aquí!
Resultat d'imatges de happiness11. M'agrada molt tocar "pollitos" (Júlia Martínez 1rA)
12. Tocar el hámster de verdad que tenemos en clase y que se llama Bigotitos (David 1rA)
13. Anar a passejar pel carrer amb el papa, la mama i la meva germana bebé (Martí 1rA)
14. Quan aquesta nit he somiat amb un hàmster petitet (Ian 1rA)
15. Jugar a futbol al pati amb Èdgar, Gerard, Íker, Martí i Ian (Èric 1rA)
16. Vaig ser feliç el dia que els meus pares i jo vam anar a l'Aquari de Barcelona (Gerard 1rA)
17. Quan aquest matí la Cèlia m'ha saludat al passadís de l'escola (Profe Joan)
18. Quan algú fa un soroll graciós amb l'aixella i el braç em ric molt (Enzo 1rB)
19. M'agrada molt quan jugo sol amb el Lego a fer cosetes (Haron)
20. Quan amb el tiro pel tobogan de l'Spa de La Pineda (Hugo)
21. Cuando estoy en la piscina de mi casa en un día soleado (Álex 1rB)
22. Jugar amb el meu gos Yuk i la meva gata Lola (Rocío 1rB)
23. Passar l'estona al pati jugant a pares i mares amb la Rocío i la Martina (Aina 1rB)
24. M'agrada molt jugar a futbol al pati amb els nens de la meva classe (César 1rB)
25. Em fa feliç tenir la meva mare (Èric 4tB)
26. Jugar amb els meus gossos Pou i Max (Eloi 4tB)
27. Em va fer molt feliç el dia que vaig anar amb avió amb els meus pares (Kevin 4tB)
28. Anar al drac petit de Sant Roc (Víctor 4tB)
29. Passar les estones a classe amb els meus amics (Hugo 4tB)
30. Poder fer el 5d8 amb els Xiquets de Tarragona pensant en tota la gent que ha treballat per aconseguir-ho avui i al llarg de la història (Nil 6èB)
31. Anar a berenar amb la meva amiga Maria (Lola 3rA)
32. Quan el meu germà David em deixa jugar a un joc de l'ordinador que m'encanta (Irene 3rA)
33. Pensar que la mama m'apuntarà a La Mulasseta (Joan 3rA)
34. Anar al cinema a veure la pel·lícula Lego Ninjago amb els pares i la germana (Cassian 3rA)
35. Content perquè els avis del Marroc arriben avui a Barcelona (Ismael 3rA)
36. La meva gateta Mai ha dormit amb mi avui (Najla 3rA)
37. Trobar-me a la meva mare quan em ve a buscar a l'escola (Sara 3rA)
38. Estic il·lusionat perquè avui vaig al Pont del Diable amb la mama i el meu germà (Rayan 3rA)
39. Quan el tiet i la tieta em deixen conduir el seu cotxe (Daniel 3rB)
40. Jugar amb el meu gatet Seti i la seva rateta (Maria 1rA)
41. M'agrada molt fer el pi (Aina 1rA)
42. Tengo un chucho y me gusta tirarle la pelota y que me la traiga (Jan 1rA)
43. Jugar a futbol en el "pasillo" amb el meu pare (Èdgar 1rA)
44. Em fa molt feliç quan pujo al Tami Tami del Port Aventura (Anna 1rA)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada