divendres, 26 de gener del 2018

Aquest cap de setmana vinent serà genial, perquè...

527. ...dormiré fins les deu i vagarejaré al sofà (Hugo 1rB)
528. ...a casa tinc una ràdio i puc escoltar-la tot el cap de setmana (Àlex 1rB)
529. ...aniré a Perafort a un torneig d'escacs (Haron 1rB)
530. ...aniré al riu amb el pare (Xavi 1rB)
Resultat d'imatges de happy weekend531. ...compraré plàtans amb la mama (Sheyla 1rB)
532. ...aniré amb el pare a esquiar a la neu (Enzo 1rB)
533. ...estic emocionada perquè demà tinc un partit de bàsquet i passat demà una calçotada (Alba 3rB)
534. ...diumenge aniré a celebrar el cumple de la meva iaia (Manuel 3rB)
535. ...demà vaig als meus amics a la platja a jugar (Manu Leiva 3rB)
536. ...demà tinc patinatge (Lídia 3rB)
537. ...avui divendres vaig amb els meus amics a catequesi (Carolina 3rB)
538. ...perquè vindrà una alemanya a casa meva (Dani 3rB)
539. ...vaig a una cursa de patinatge a El Prat (Paula 3rB)
540. ...estaré amb la meva germana i els meus pares junts a casa (Isabella 3rB)
541. ...podré anar a veure la meva amiga Laia (Jana S. 3rB)
542. ...avui aniré a karate al Club Sinus (Maksym 3rB)
543. ...demà faré pa amb la meva amiga Eliani (Valentina 3rB)
544. ...faré crispetes amb la meva mama (Lucas 3rB)
545. ...vindrà una noia alemanya a casa meva (Juny 4tA)
546. ...el meu pare per fi tindrà vacances i podrà estar amb mi (Carla 4tA)
547. ...aniré a l'aniversari del Daniel el dissabte (Íker 4tA)
548. ...avui marxo a Madrid amb els companys de la feina del meu pare (Manu 4tA)
549. ...perquè a la meva germana li encantaran els dibuixos que li he fet (Toni 4tA)
550. ...aquest cap de setmana per fi estaré amb la meva germana i amb la meva mare soles a casa (Paula 4tA)
551. ...farem un festa de benvinguda al meu cosí i als meus tiets que venen de Colòmbia (Sara 4tA)
552. ...per fi podré anar a classes de teatre (Mario 4tA)
553. ...tindré un partit de futbol a Valls (Youssef 4tA)
554. ...serà genial perquè jugaré amb el meu germà al FIFA (Gabriel 4tA)
555. ...jugaré amb l'Alex al Fornite de forma on-line (Luka 4tA)
556. ...podré pasar mucho rato con mi hermano Kevin (Sara Chica 4tA)
557. ...aniré a l'aniversari de la meva amiga Lucía (Gloria 4tA)
558. ...neixerà el meu cosinet Pablo a la Monegal (María 1rA)
559. ...aquest dissabte vindrà una noia d'una altre país a caas meva i es quedarà una setmana (Júlia D. 1rA)
560. ...falta molt poc per a que el meu bebé neixi ja, podria ser aquest cap de setmana (Èdgar 1rA)
561. ...podré estar més estona jugant amb la meva germana (Aina 1rA)
562. ...tinc més temps per estar amb l'Eduardo i divertir-me amb ell (Danna 1rA)
563. ...podré ayudar a caminar a mi hermano que ya ha aprendido (Derek 1rA)
564. ...aquest cap de setmana m'emporto el Bigotitos (Ian 1rA)
565. ...jugaré con el papa a futbol (Éric 1rA)
566. ...avui el meu pare em muntarà una cistella de bàsquet que em van portar els reis (Martí 1rA)
567. ...podrem jugar molta estona al futbolin (Gerard 1rA)
568. ...podré jugar als Ratones Juguetones i veuré una pel·li que em va regalar l'Agata (Júlia M 1rA)
569. ...segur que vaig a fer un tomb amb els papes (Anna 1rA)
570. ...me gusta estar con mis hermanas (David 1rA)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada