dimarts, 9 de gener del 2018

El 2018 seré molt feliç perquè...

Resultat d'imatges de 2018
314. ...es poden complir algun dels meus desitjos, com per exemple que no hi hagi "mal rollos" (Raquel 5èA)
315. ...aquest mes de gener aniré al'exposició de Harry Potter de Madrid (Èlia 5èA)
316. ...enguany m'apuntaré a la Jove (Lluc 5èA)
317. ...tota la meva família de Perú vindrà a visitar-nos (Daniela 5èA)
318. ...perquè durant la Setmana Santa aniré a Sevilla amb la meva família (Fabri 5èA)
319. ...serà molt divertit perquè hi haurà concurs de castells i mundial (Erik 5èA)
320. ...aniré a Colòmbia a visitar la família perquè han nascut tres cosins meus (Sara Sofía 5èA)
321. ...el Barça guanyarà la lliga i el Nàstic es salvarà (Adrià  5èA)
322. ...aniré a Filipinas a celebrar l'aniversari de la meva àvia que fa 70 anys (Sarah 5èA)
323. ...podré gaudir de les meves ulleres de visió virtual (Carlota 5èA)
324. Faré moltes coses xules amb la meva germaneta Leire (Jan David 1rA)
325. ...perquè la meva germana Anna ja començarà a caminar (Maria 1rA)
326. ...perquè avui és el meu aniversari i tot anirà molt bé (Gerard 1rA)
327. ...perquè estaré sempre amb els meus pares (Júlia D. 1rA)
328. ...perquè els reis m'han regalat Mario Car i podré jugar durant tot l'any (Èdgar 1rA)
329. ...que he trobat uns dinerets i els he guardat (Júlia M. 1rA)
330. ...podré jugar molt amb la meva germana Martina (Aina 1rA)
331. ...penso que tindré bona sort i això em fa molt feliç (Íker 1rA)
332. ...estaré molt de temps amb el meu pare i la meva mare (Martí 1rA)
333. ...perquè comença l'any amb l'aniversari del meu amic Gerard (David 1rA)
334. ...la setmana vinent comencen els partits de bàsquet (Najla 3rA)
335. ...m'ha fet molt feliç anar per Nadal a Romania amb tota la família (Irene 3rA)
336. ...aquest any 2018 el meu nebot Marc ja sap dir la paraula "àvia" (Maria 3rA)
337. ...en junio viene mi abuela con mi primo Juan José y podré estar con ellos (María José 3rA)
338. ...és un any important per nosaltres perquè fem la comunió (Sara 3rA)
339. ...estaré moltes vegades amb la meva família fent coses (Rocío 3rA)  
340. ...m'agradaria molt que aquest any em regalessin un gosset (Alba 3rA)
341. ...el meu padrí m'ha descarregat a l'ordinador un joc de tractors (Joan 3rA)
342. ...esta año va a venir mi papá desde Argentina para visitarme (Abi 3rA) 
343. ...aquest any he començat en una escola nova i faré molts amics (Samuel 3rA)
344. ...podré jugar al jardí amb el meu pare a futbol (Gabriel 4tA)
345. ...aquest any construiré camions ja que els reis m'han portat una joguina per a fer això (Glòria 4tA)
346. ...jugaré amb el meu pare a la Play Station (Mario 4tA)
347. ...jugaré al futbolin amb els meus germans Kevin i Ismael (Íker 4tA)
348. ...jo també podré jugar amb l'Ainhoa al Hover Board (Manu 4tA)
349. ...anirem de vacances a un lloc bonic (Pol 4tA) 
350. ...els reis m'han portat la Escuela de Nenuco (Rocío 1rB)
351. ...perquè podré jugar molts dies amb una espasa que fa llum i soroll d'Star Wars (Hugo 1rB) 
352. ...cada día iré a jugar un rato con mi primo Dérek (Álex 1rB)
353. ...podré fer volar el meu ocell pel jardí amb el meu germà Ismael (Haron 1rB)
354. ...perquè jugaré i muntaré els lego que m'han portat els reis i el Pare Noel (Xavier 1rB) 
355. ...perquè tindré una cosineta petita que es dirà Judith (Aina 1rB) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada