dilluns, 8 de gener del 2018

L'any 2018 ens fa feliços perquè...

274. Podré jugar a la Nintendo Switch que m'han portat els Reis (Carla 4tA)
275. ...perquè enguany hi ha concurs de castells (Juny 4tA)
276. ...perquè a l'estiu podré veure el mundial de futbol (Daniel 4tA)
277. ...perquè podré anar amb la bicicleta que m'han portat els Reis (Lluís Arnau 4tA)
278. Estic content perquè hi ha hagut molts dies de festa (Toni 4tA)
279. ...perquè aquest agost vinent aniré a Asturias (Paula 4tA)
280. ...perquè pot ser l'any que Argentina guanyi el Mundial de Futbol (Luka 4tA)
281. ...perquè aniré durant les festes d'estiu a Bèlgica (Diego 4tA)
282. ...perquè el Barça ha fitxat un jugador nou que es diu Coutinho (Simó 4tA)
283. Aquest any farem moltes activitats noves a l'escola (Pere 4tA)
284. ...m'esforçaré més que mai a treure bones notes (Sandra 5èB)
285. ...perquè Espanya guanyarà el mundial de futbol (Adrián 5èB)
286. ... ens farem tots un any més grans (Diego 5èB)
287. ...perquè tots serem feliços en aquesta escola i si ens portem bé els reis del 2019 seran més generosos (Jesús 5èB)
288. ...podré jugar amb la Nintendo Switch a la nova casa de Tarragona (Jeremy 5èB)
289. ...perquè en el 2018 sortiran nous jocs de la play (Abel 5èB)
290. ...perquè podré jugar  amb la fàbrica de galetes i xocolata que m'han portat els reis (Joan 5èB)
291. ...perquè el proper setembre començarem el sisè curs de Primària (Francesc 5èB)
292. ...perquè crec que sortirà la Play Station 5 (Awais 5èB)
293. ...podré patinar amb el meu nou Hover Board (Kirill 5èB)
294. ...tindré una gosseta nova  (Mar 3rB)
295. ...perquè aquest any molts de nosaltres farem la comunió (Paula 3rB)
296. ...aprendrem coses noves, perquè l'any passat no vam aprendre totes les coses que hi ha al món (Isabella 3rB)
297. ...perquè el Madrid ha de fitxar a Kepa (Manuel 3rB)
298. ...feliç pel meu cosinet Oriol que farà quatre anys (Jana Sànchez)
299. ...perquè podrem jugar al video joc del Dragon Ball Super (Òscar 3rB)
300. ...podré sortir al carrer a jugar amb el patinet elèctric (Dani 3rB)
301. ...perquè els reis em van portar una cosa que sempre he volgut: l'Alien Vision (Pau 3rB)
302. ...podré jugar amb els nens nous de l'escola nova (Maxim 3rB)
303. ...perquè aquest any tindrem una casa nova (Cristian 3rB)
304. ...jugaré amb les nines, especialment la Rapunzel que m'han portat els reis (Aina 2nB)
305. ...estrenaré el meu nou rellotge i podré jugar amb el Dentista Bromista (Roi 2nB)
306. ...aniré a llocs molt xulis que encara no m'ha dit el papa (Eloi 2nB)
307. ...perquè tindré un munt de temps per dibuixar coses (Núria 2nB)
308. ...contenta perquè la meva iaia que està malalteta es posarà bé (Montse 2nB)
309. ...perquè el 15 de gener serà el meu cumple (Georgina 2nB)
310. ...perquè el meu iaio es posarà bé de la cama (Estela 2nB)
311. ...potser vindrà la germana de la meva mare desde l'Equador (Íker 2nB)
312. ...este año va a venir a visitarme desde Guatemala mi prima Maria Emilia  (Jimena 2nB)
313. ...jo visitaré moltes vegades als meus cosins de Vila-seca (Ignacio 2nB)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada