diumenge, 14 de gener del 2018

Avui és dilluns i estic content perquè...

389.  ...ahir vaig anar al Palau Blaugrana de bàsquet i avui ho puc explicar als meu amics (Juny 4tA)
390. ...ja falta un dia menys per anar dissabte vinent a l'Skate Park amb el meu germà (Íker 4tA)
391. ... és el dia que la meva mare fa espaguetis (Gabriel 4tA)
392. ...estic amb els avis i podré jugar amb ells a un joc de taula (Karla 4tA)
393. ...m'agraden els dilluns quan surto de l'escola a les cinc (Àlex 4tA)
394. ...avui presentaré el meu projecte (Glòria 4tA)
395. ...a classe votarem el projecte del trimestre i crec que podria guanyar el meu (lluís Arnau 4tA)
396. ...a la tarda no tinc res a fer i podré anar a casa a jugar a la PS4 (Pol 4tA)
397. ...falta un dia menys per a que sigui el cap de setmana vinent (Paula 4tA)
398. ...avui després de futbol tinc la celebració d'un aniversari (Luka 4tA)
399. ...falta un dia només per poder parlar amb la meva àvia d'Argentina (Dídac 4tA)
400. ...avui el meu cosí arriba de Colòmbia! (Sara 4tA)
401. ...toca Speak English i m'agrada molt! (Manu B 3rB)
402. ...a la tarda vaig a Catequesi a la parròquia de Sant Pau (Ona 3rB)
403. ...els dilluns torno a l'escola i puc aprendre coses noves (Mar 3rB)
404. ...per la tarda vaig a kàrate (Maksym 3rB)
405. ...puc veure els meus amics després del cap de setmana (Valentina 3rB)
406. ...a la tarda dels dilluns vaig a natació (Òscar 3rB)
407. ...quan surti de l'escola aniré  classe de teatre (Dani 3rB)
408. ...els dilluns vaig a casa de la meva àvia a dinar (Paula 3rB)
409. ...els dilluns torno a veure la padrina quan em ve  buscar al col·legi (Alba 3rB)
410. ...avui em ve a buscar la Júlia perquè els meus pares treballen (Pau 3rB)
411. ...comencem la setmana i després de passar un parell de dies sense veure els amics, els tornem a veure (Najla 3rA)
412. ...em toca bàsquet i m'encanta jugar a bàsquet (Rayan 3rA)
413. ...vaig a la nit a una festa a Vila-seca a ballar (David 3rA)
414. ...penso que podem anar a l'escola per aprendre coses noves (Maria 3rA)
415. ...és el dia que vaig a practicar judo (María José 3rA)
416. ...és el dia que la meva mare em ve a buscar a l'escola (Laura 3rA)
417. ...fem moltes coses i de vegades em ve a buscar el meu avi (Rocío 3rA)
418. ...avui em ve a visitar la meva tieta que no he vist des de que vaig anar a Romania (Irene 3rA)
419. ...de vegades venen els meus cosins a casa meva (Hugo 1rB)
420. ...quan s'acaba l'escola per la tarda vaig a ballet (Cèlia 1rB)
421. ...és el dia que faig anglès extraescolar (Haron 1rB)
422. ...porqué podemos hacer amigos nuevos (Rocío 1rB)
423. ...vaig amb el meu pare a jugar al riu (Xavier 1rB)
424. ...m'agrada molt fer informàtica amb el José Vicente (Aina 1rB)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada