dimecres, 10 de gener del 2018

Seguim sent molts feliços el 2018 perquè...

356. ...els reis m'han portat una New Nintendo 2DSXL i em puc connectar amb algú (Íker 4tB)
357. ...els meus pares treballen menys i poden estar més amb mi (Pau A. 4tB)
Imatge relacionada358. ...per fi la meva mare ha trobat una feina que li agrada (Júlia 4tB)
359. ...aquest any faran els Jocs del Mediterrani (Èdgar 4tB)
360. ...estic envoltat de totes les persones que estimo (Èric A. 4tB)
361. ...el meu avi ja podrà menjar normal després d'una malaltia (Sofía 4tB)
362. ...el meu germà farà un intercanvi amb un estudiant de Bèlgica (Roger 4tB)
363. ...aquest any estaré més temps amb els meus pares (Víctor 4tB)
364. ...la professora Natàlia tindrà un bebè que es dirà Raúl (Aitana 2nA)
365. ...la professora Natàlia  tornarà algun dia a l'escola (Ahmed 2nA)
366. ...passaré moltes hores amb el meu company Jacob (Carlos 2nA)
367. ...la gent s'estimarà més (Manel 2nA)
368. ...aprendrem moltes més coses a l'escola, com per exemple anglès (Nerea C. 2nA)
369. ...començarem tercer i serem més feliços (Unai 2nA)
370. ...estarem més alegres perquè tindrem més amics (Nerea M 2nA)
371. ...serà súper bonic perquè el meu pare farà 37 anys (Amanda 2nA)
372. ...si em porto bé el meu pare em comprarà una bicicleta (Jacob 2nA)
373. ...aviat serà el meu aniversari i estic molt contenta (Maria 2nA)
374. ...aquest any aniré al Port Aventura amb la meva mama i la meva cosineta Nerea (Enzo 1rB)
375. ...vindré molts dies a l'escola i estic contenta (Sheyla 1rB)
376. ...quan s'acabi l'escola jugaré amb el meu gosset Yuk i la meva gata negra Lola (Rocío 1rB)
377. ...aquest any algun dia vindran l'Enzo i el Xavi a casa meva (Hugo 1rB)
378. ...quan acabi el col·le un dia la Martina anirà a casa meva (Aina 1rB)
379. ...podré jugar amb la meva nina Reborn amb la meva cosina Ivette i Emma (Alba 3rB)
380. ...podré jugar con el Halcón Milenario, Chewaka i Han Solo (Manu Blanco 3rB)
381. ...segurament aniré a Perú o a Madrid (Valentina 3rB)
382. ...l'any comença bé, perquè el 31 de desembre és el meu aniversari i menjo el raïm i el pastís (Carolina 3rB)
383. ...aquest estiu aniré de viatge amb creuer i faré tota una volta (Ona 3rB)
384. ...serà molt especial perquè seré feliç amb la meva família (Òscar 3rB)
385. ...aniré a esquiar avui a les tres a un lloc que té un nom molt estrany (Jana S. 3rB)
386. ...faré el festival de Sant Jordi amb tota la classe i anirem a Les Alzines (Mar 3rB)
387. ... dintre de poc em faran la nova habitació a casa (Lucas 3rB)
388. ...la meva germana de dos anys farà els tres anys, serà més gran i anirà a P3 (Manuel L. 3rB)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada